HEJ SVEJS

Ja nu är jag lite piggelin, men jag dreglar och har mig. Matte byter handdukar under min haka hela tiden. skönt att bli ompysslad. Idag har jag ätit ris och fisk flera gånger, och så har jag börjat dricka vatten själv åsså.  Matte var till veterinären idag och köpte mat till mig, men jag får vänta några dagar till innan jag får smaska på den. Så pratade matte med dom, och det var nog som morfar sagt hela tiden, tänderna. Man kan faktiskt bli dålig i magen och feber när tandarna vill fram.  Så de´så. I dag fick jag vara inne hos Mormor och Morfar ca 1½ timme alldeles själv utan husse och matte, för dom var till Sanna och grattade, och det gick bra. Och nu i kväll har jag varit på lite bushumör, men efter en stund blir jag trötter. Jag ska berätta för Rut att jag har fått MAT i SOFFAN i dag . Det tror jag inte att hon får. Jag orkade inte gå ner och äta så matte ställde upp skålen i soffan, det ni, det trodde ni inte. Undrar va´Rut säger. Avis kanske. Matte knäppte kort, och får väl slänga in dom sedan nån dag, för nu ska jag sova igen. Husse trodde att jag ville sova med han i kväll, men det ville inte jag, jag sover ju med matte jag, och vi har myspys vi. Kanske husse blev lite sur, typ, men vadå.
Godnatt på er.

 Matte ska torka min haka nu, den är dyngsur.

Kommentarer
Postat av: Rut

va...får du äta i soffan??

Jag brukar försöka när syskonen äter där men då åker jag ned fort som fasiken:(...



Det är till att ha tur..Hoppas det går bra hos vet i morgon, håller tassarna..

blöta bullepussisar

Rut

2009-03-10 @ 18:18:37
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: ZIIRI

Ja, jag får ligga i soffan och äta jag, matte lägger en handduk under min fina matskål, sedan är det bara att slafsa i sig de man ork. Ja, det är bra att du håller tassarna för mig hos veterinären.

Matte kan ju ringa Carola och berättallklk.-,,.-,M*Öllö'ä.l.ölö.löä., oj då, det kom några småtassar på tangentbordet. Slaskiga (verkligen ) pussar Ziiri

2009-03-10 @ 22:35:18
URL: http://ziirithequeen.blogg.se/
Postat av: Rut

vet du, ni kan ju komma och hälsa på om ni vill..

Mamma och lillasyster är hemma till 11 igen idag kanske...



puss puss

Rutan tutan

2009-03-11 @ 07:41:32
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0