Kolla här då



Tant Carola har varit snäll och hjälpt mig fixat lite kort, ni förstår min matte hajjar inte sånt..Fast hon är bra ändå.
Jag vill visa Rut och alla andra hundkompisar hur bra jag har det när jag får äta i soffan:), ibland är det bra att vara lite dålig. Visst fick jag ett fint plåster hos djurdoktorn igår, Rut blev avis för hon har inte fått något när hon var där.Är man så söt och go som jag så får man ju fina saker. Carolas 2 benta baby Lisa var här för någon dag sen, då passade vi på att mysa..Det gillar vi båda.
Blöta pussisar till er alla....Nu ska jag slaska ner matte lite och vänta tills nisse och agnes kommer och busar..åh, dröjer så länge.

Kommentarer
Postat av: Marina

Låter som du blivit bättre, det är inge roligt att va sjuk ;(

Mysigt att gosa med Lisa va? Det tycker jag också.

Ha det bra!

2009-03-12 @ 17:01:28
Postat av: Rut

hörde att ni haft mysigt utan mig idag:(..känns inte vidare skoj..

Lilla Elsa kom och lekte en stund, det var kul..Matte ska visst ta med henne till dig någon dag, Elsa ska sova hos mig i 14 dagar..Det du:)..



Inatt ska jag också få sova i soffan säger matte, hon tycker synd om mig..Idag har hon tvättat öronen, är ju röd där också..tråkigt med klåda..

pusspusspuss

2009-03-12 @ 23:11:32
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: carola

ni som gillar bullisar måste ju tävla hos mig..

kika in på bloggen

2009-03-13 @ 13:26:26
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0