Lite piggare

Ja nu känner jag mig lite piggare, matte och Lotta var upp och köpte majsvälling, men det var inte nå gott, men smaskade i mig lite ändå. Så har husse och jag varit ut och pinkat och bajsat , och det var skönt. Sedan kom mormor in och hälsade på, då viftade jag på lilla rumpen, så glad blev jag. Lite ris och torsk har jag åsså ätit mera av, jag fick ligga i soffan och äta, har ni hört, jag som inte får vara i soffan annars. Matte matade mig. Nyss har jag varit ut och gjort mina behov igen, och matte blir så glad att jag inte har nån förstoppning. Men nu ska jag vila i soffan igen, det är mysigt de, husse och matte sa att jag nog ska få en liten bit av soffan att sova på sedan åsså. Det ni, Undrar va Rut säger då?
Hon får ju alltid ligga i soffan hemma hos sig, och är lite mallig för det. Men nu så.

Jag hör av mig senare eller i mörra.

Blöta goa pussar från Ziiri

Kommentarer
Postat av: maria

Vad härligt att hon mår bättre nu! man blir ju såå orolig när de är dåliga. Trevlig kväll! Kram

2009-03-07 @ 20:01:38
Postat av: Rut

hej din lilla vekling...småttingar som dig ska passa sig för vad de stoppar i sig:).



Vad du måste ställa till för att få sova i soffan, jag bara kliver upp jag..

Krya på dig lilltjejen..så ses vi någon dag..

Polarn Rut

2009-03-07 @ 23:32:48
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0