Mår dåligt.

Godmorgon på er, ja jag mår inget bra idag, men har iallafall fått sova nere i soffan med matte i natt.  Jag var alldeles varm och måtte pyton, men blev lite bättre när jag fick kräkas i går kväll. För en stund sedan så ringde Carola och var orolig, och hon hade pratat med Sofia, (hon är dutti med voffsingar hon) hon sa att matte skulle koka mjölk, äggula och lite socker och ge mig lite, och kan ni tänka er, att det var SMASKENS för min lilla tomma mage.  Efter en stund fick jag kokt ris och torsk, men bara lite, och det var fint det.  Åsså  har matte matat mig med vatten i en babymugg. Tack Wilmas matte för tipset med riset. Hoppas jag piggar på mig nu, annars ska matte ringa till veterinären.  Jag som hade sett fram mot den här helgen, först få träffa Wilma igen och sedan åka på 18 års kalas till Sanna, men hon fyller ju inte förrän på måndag, så jag får väl gratta då. Nu ska jag sova en stund till, är såååå trötter. Och vet ni?????? Jag får LIGGA I SOFFAN. Husse sa idag att han trodde jag fejkade, för att få ligga i soffan, han vill inte visa att han är orolig. Men jag vet att han är det. Matte bara sitter med mig, men hon ska åka till köpis och köpa majsvälling, före det är bra. Puss på er. HÅLL ALLA TUMMARNA FÖR MIG ATT JAG BLIR BRA SNART.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0