BRA DAG.

Hej igen. Ja nu har jag blivit 6 månader,och jag har haft en bra dag idag. Lite trött i småfossingarna bara sen Tora var här och busade med mig i går Jag bjöd mormor och morfar på fika på altan, och vet ni va´matte hade köpt som luktade gott?  Jo märgben, de å gött de. Sedan gick matte och jag ner till zoo och köpte ett nytt halsband till mig, och kan ni tänka er att när vi skulle gå hem så träffar jag Wilma och hennes matte och husse. Blev så glad, men vi fick inte busa idag, bara gosa.
Sedan tog matte och jag å skjutsade husse till stugan. Jag fick vara lös hela tiden och jag gick bara runt och tittade lite. Matte orolig i onödan. Sedan gick vi till grannen, och där gick jag ner till vattnet med fossingarna, men rätt som det var fick jag ett sprattel och hoppade runt i vattnet. Ibland med huvudet under. Jag kunde faktiskt simma. Alla skrattade åt mig, för jag såg ut som en skabbräv, sa dom. Inte snällt de. Men matte tyckte att jag var rolig, och duktig. Matte och jag drog hem kl åtta.

Nattinatti

Kommentarer
Postat av: carola

åh är du 6 månader..jag blir snart 5..



Har du börjat med haklapp..jag bara dregglar en massa så jag ska visst få sån..

Spotta kan jag också



va mysigt vi hade igår...gillar att pussas med dig

2009-05-20 @ 23:45:13
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0