SOL OCH VARMT

Uscha va varmt det har varit i några dagar, jag blir lite klen jag, men så ligger jag ju i värsta solgasset åsså. Men måste ju ha lite koll. Matte är så orolig hon, för att jag inte vill äta, men hon brukar inte äta hon heller alla dagar, så det så. Blir inte så sugen i värmen, men nu har jag ätit lite ialla fall, då blev matte glad, dutti vovve, sa hon. I går fick jag springa under vattenspridaren igen, och jag blev så blöt, men det blir man ju av vatten. I dag var det många människor här, och dom fikade, grillade, pratade och BADA i poolen, såg faktiskt skönt ut, men jag tänker bada i sjön jag. Å när Carola kom med barnen så hade hon en liten konstig sak i bilen, det var en VOVVE, svart som min TORA. Vet ni, han hette Sune och var en kille som var fem år, fast han var så liten som en skit och kunde gå under mig, konstigt va. Men han var jättesnäll och gosig, vi lekte och ja vart lite KÄÄÄÄÄRRR i han, men säg det inte till matte för då blir hon sotis. I kväll kom Toras husse hit, UTAN TORA. Inte kul dä. Men hon var trötter, men så sa Toras husse att dom ska åka bort några dagar och Tora ville vara hon mig. Hon kommer på fredag och blir kvar till söndagkväll. FY FASEN va roligt vi ska ha. Kanske ska vi till stugan och Tora kan visa mig hur man hoppar i vattnet, hon gillar att bada, men hon är ju van för hon bor vid storsjön hon. Lyllo hon då. Nä, nu ska jag slänga in några bilder igen och sedan måste jag sova. Ny dag i mörra.
Natti natti


Kommentarer
Postat av: carola

åh så fina kort...

Tror Sune blev lite kär också:)

Vi måste ses snart igen..



kram och tacka din matte för allt...

2009-06-02 @ 13:12:02
URL: http://mammacarola.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0