Tora kom

Hej, ja igår blev det inget sola i solstolen, det var ju sånt tråkväder. Var  inne mest hela dagen. Matte hade lite städning, och då hjälpte jag henne lite. Hjälpsamma Ziiri. Matte sägen " duktig " hela tiden. På em. ringde Toras matte Lena och frågade om Tora fick komma hit en stund, och gissa OOOOOMMMMM hon fick. JJJAAAA då. Jag blev jätteglad, men Tora var inte på så mycket lekhumör först, men sedan skulle ni sett vilket röj det blev. Hon kanske blev ledsen när hennes matte åkte iväg. Men det gick över. Vi låg på blöta gräsmattan och rullade oss. Sedan åkte min matte iväg, men det gjorde inte så mycket, jag hade ju Tora hos mig, åsså var ju husse hemma. När matte kom hem var jag skittrött. Vi somnade ganska fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0