TÅRTA & PRESENTER..........

Ja, så har jag blivit ett helt år. Har haft en rolig och jobbig dag, tur att jag sov länge, ända till halv tolv då mormor och morfar kom . Matte trodde jag var dålig, men jag var bara såååå trötter.Mormor och Morfar hade med sig ett fat med potatis, fläskfile och sås, Mmmmmmuuummmmsssssss. Vi fikade och åt goda tårtan som matte gjort, jag fick en ny hundkorg, en regnväst med reflex, pipboll, märgben, tuggben, hundgodis, lördagsgodis mm. Sedan kom Carola och Agnes, blev skitaglad då, och dom hade åsså paket. Det var en gul pipgubbe, jag gillar sånt jag, gnagben med nåt smarrigt inuti, godis och tandgodis. Kanske inte matte behöver borsta mina tänder då, man vet aldrig. Sanna har varit här hela dagen. När alla åkt hem tog jag en liten tupplur i min nya sköna korg.  Å´nu är jag trött igen. Skickar några bilder från idag och ett collage från jag var liten och fick komma hem till matte och husse. Hej då, och tack för alla presenter, kommentarer och mail, jag blir så glad. Förresten så fick jag en hälsning ända från Stugun i Jämtland av lilla Tilde och hennes husse och matte. Skojigt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0