Fortfarande jobbigt....

och min matte är alldeles slut. Hon har bara sovit några timmar varje natt och hon drömmer bara om en massa telefonnummer på väggarna, inte bra det. I morgon är det åsså fullt upp med läkarbesök, hembesök, telefonsamtal hit och dit. Så var dom hit och lagade trapphissen igen, så hoppas den funkar nu. Så vill jag att allt ordnar till sig snart, så jag och matte får tid att gosa mera på dagarna. I dag har jag legat nere i morfars säng och gjort han sällskap medan matte var till apoteket. Vi hade myspys vi.  Nattinatti


Moffa och jag.

 Vi håller om varandra vi.


Kommentarer
Postat av: carola

åh så fint kortet längs ner var..

Människans bästa vän..

2010-06-04 @ 23:08:15
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0