TRÅKIG HELG.......

Ja, det blev ingen rolig helg här hemma, det blev rena kaoset. Det hände så mycket både onsdag, torsdag och fredag, så min matte har haft en jättetråkig helg, och när matte mår dåligt blir jag åsså dålig. Så fortsatte det ju med fortsatt jobbigt både lördag, söndag och måndag. Tur att carola var här fredag och lördag och hjälpte min matte. I morgon kommer det massa folk hit och matte ska få hjälp med allt. Hoppas. Jag vill ju ha min matte för mig själv jag. Lill-Nisse kom iallafall i lördags så jag fick busa och gosa lite. I dag har jag mest legat nere hos mormor och morfar, och då blir dom så glad. Nu orkar jag inte skriva nå mer, ska pussas lite med matte, för då blir hon gla´. Får skriva lite roligare inlägg nästa gång.  Puss på er. 


 Passade på att sola lite på påskaftonen.




 Min Lill-Nisse som längtar efter sin vovve Nora som flyttat till himlen.Jag längtar åsså.


 Vi är kompisar vi, Lill-Nisse och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0