ååååååååååå, skönt väder ute idag.

Hej, ja idag har jag varit ute jättemycket, det var ju bara -3 grader. Började med att vi var inne hos mormor och morfar en stund på förmiddagen, sedan tog matte och jag en promenad till Zoo och jag fick välja ett gnagben, så lite lördagsgodis. Efter det var matte och jag ute och lekte i snön, å fasen va kul de är. Sov en stund, och vaknade av att jag hörde Carola komma, blev så glad, och när jag sprang ut var det tre tvåbenta småttingar, två i snödrivan, och en VOVVE, jädrar i mig va gla´ja bidde. Det var ju Noravovven som stod här ute. Först blev jag ju lite orolig, för matte sa förr att dom där vovvarna kan bitas jättemycket,  men dom brukar inte ÄTA andra hundar,(matte är ju så rädd om mig ) men Nora bet inte mig någongång, trots att dom var här i sju timmar. Vi lekte ute och sedan fullt röj inne tills vi somnade båda två. Nora var så trött så min matte måste skjutsa hem dom på kvällen, Nora är ju 9 år faktiskt. Ni ska få se några kort från idag, för vi hade jättekul. Matte och Noras matte sa att vi ska åka till skogen nån dag och springa, de blir kul de´. Nu ska jag sova för natten, och drömma om Nora.
Vet ni en sak till............både Nora och jag löper för tillfälle, och Nora ville bara leka kille med mig, ja ni vet... De ni, synd att hon inte är en kille på riktigt.  Då ni......


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0