ÄNTLIGEN VÅR.................

.......Om så för en dag. Ja igår var det vår kändes det som. Det var första dagen på hela vintern som det inte var -grader. Jag vaknade klockan tio och då gick jag ut.  Sov ute i solstolen til klockan var halv ett.  SÅÅÅÅÅÅ skönt så. Då kom en ÖVERRASKNING.  Carola kom med ungar,  gubbe och vovven Nora. Jädrar i mig va´gla´ja´bidde då. Men Nora var inte så lekfull hon, så hon hoppade upp i min solstol och jag fick inte plats, så efter en stund fick jag ta mattes stol. Vi låg och solade oss och hade mysigt.  Vi satt ute och fikade åsså, ( premiär för i år, sa matte, men vet inte va´de är, ) och mormor och morfar var ute med oss en stund. Sedan hade jag lite bus i snön med barnen och lekte med bollen. Efter klockan fyra var det dax att gå in, och fasen va´trötter vi blev, Nora och jag. Hon lade sig i mattes fotölj och somnade bums. Jag lade mig i korgen jag, på golvet. Ååå va skönt de va´. När dom drog hemåt vid halv åtta somnade jag som en stock, och jag sov till kl halv nio idag. Trodde det var vår idag åsså, men det är ingen sol som lyser. Få se om den kanske kommer, då blir det ut igen.  Ha´de´bra.


 Kolla va´mysigt vi har.




 Va´skönt efter en heldag ute i solen.


Kommentarer
Postat av: saadet

Hej vad händer ikväll? Söt blogg du har!!

2010-03-09 @ 19:05:42
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0