INTE KUL IDAG........

för min Nora vovve har somnat och tänker inte vakna nå mer, så jag är lessen nu, vi hade ju så kul när hon kom till mig, åsså brukar vi bytlåna leksaker av varandra. Just nu har jag en " kong " som är Noras, så jag ska fråga Noras matte om jag får ha den kvar som ett minne. Det får jag nog. Jag vill inte skriva nå´mer för då blit jag mera lessen. Ska visa er några bilder på henne.

SOV GOTT, STUMPAN.


 Här har Nora fått låna min bästa solstol.


 Här ligger hon i mattes gammelkärra, jag brukar åsså få ligga i den och sova, jädrans mysigt.


 Nora och hennes matte Carola.


Kommentarer
Postat av: carola

nu blev jag ledsen igen också..

Saknar henne så....

2010-06-04 @ 23:09:44
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0