HEEEEEJJJ.

Oj vilken dag jag haft. helt slut.  Ska jag berätta Mattes överraskning............ Jo, det var så att Mattes väckarklocka ringde klockan 6, och hon studsade upp. Men jag somnade om ja´. Men efter ca 20 minuter hörde jag Lasses röst, och jag rusade ner, och vem kom innanför dörren då ???????????? just de, min Toravovve, å jädrar i mig va´gla´ja´bidde dårå. Vi rusade ut och hade lite bus. Toras husse åkte och jobbade och Tora var här till kl halv fem. Fasen vilken da´alltså.  Vi busade runt nån timme, sedan bidde ja lite trötter i ögat, så ja´vilade lite ja´, jag är ju int van att vakna så tidigt, brukar ju sova till ca tio varje da´. Sedan blev det lite bus igen och sedan somnade vi av på altan. Tora i soffan och jag i min solstol. Efter lite mat tog vi en långprommis med Matte och Husse, men fasen va kallt de va´. Vi gjorde ifrån oss allt vi kunde, sedan var det hem och leka igen. På eftermiddagen låg vi ute och sov ganska länge, medans matte plockat undan lite inför vintern.  Så kom Lasse och hämtade Tora, men han sa att vi gärna får ta hem Tora när vi vill. JJIIIIIIPPPPPIIII. Efter maten tog husse och jag en prommis igen, och när klockan var halv sju somnade jag i min mysiga korg och sovit till nu. Så det är väl ut och pinka kväll och sova igen, men då med min Matte i sängen. Jag längtar. I morgon ska jag sova länge, så de så. 


 Tora funderar om hon får ligga i min solstol, men jag tror att hon är lite för stor ja´.


 Busibus................


 ....och mera busibus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0