USCHA VA´TRÅKIGT VÄDER VI HAR..........

Ja va tycker ni om vädret, tråk tycker jag. Gillar inte att bli blöt ja´. Så tycker jag att det är för lite sol. Vill ju ligga ute i solstolen, men det går ju int. vet ni va´min matte gjort då....jo, hon tog in min solstol och tog upp den till mattes och mitt tv-rum. Matte sitter ju i en massage fotölj hon, och den gillar ja inte, den skakar så konstigt.  Så nu när hon sitter i sin fotölj och stickar och glor på tv, så ligger jag bredvid matte i min egen solstol. Smart va. Men matte tycker ju förstås att det inte är så fint med en solstol inne, men vadå..vem bryr sig. Om ni undrar va jag gör annars på dagarna, så ska ni veta att jag mest ligger i mattes säng och sover. Så är ju inte matte så bra , hon är ju dålig igen, och jag som trodde att hon skulle bli bra snart. Hon har ju varit dålig i 10 månader nu.
Hoppas hon blir bra till jul. Så är ju mormor och moffa dålig. Inte kul de´.Har glömt att berätta att lilla Lisa var här en hel dag med mig. När hon somnade på soffan, så passade jag på att pussa och gosa lite. Bäst att passa på, men vi brukar pussas vi.
Nä, nu ska matte sova säger hon. Hon har inte sovit på tre nätter, så nu är det väl dags att försöka. Jag ska krypa ner bredvid henne, och gosa lite. Hon tycker det är så varmt och skönt när jag sover nära. Nattinatti på er..


Lilla Lisa och jag........skulle vara mysigt att få smaka lite på nappen....


Kolla va´mysigt jag har det i sängen. Brukar bädda till det åt matte ja´-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0