SOL OCH BAD.......

Ja, nu har vi haft några riktigt fina dagar med en stor sol på himlen. Vet ni, jag fick bada i poolen en dag, å fasen va jag tyckte de´va´skönt, fast jag blev blöt.  Annars ligger jag mest i min solstol och kollar när dom där tvåbenta sakerna busar i vattnet. Sanna, Agnes och Nils har kommit till mig flera dagar, så jag har fått gosa och pussas lite, de´är mysigt de´.  En sak till som hände idag,  Lars, mattes bror kom hit och då ÄNTLIGEN fick jag en fotboll av han, som han lovat så länge, men glömt varje helg han kommit. Men idag kom han med bollen. Den var skitafin. Har sprungit och busat runt runt och lekt. Snäll Lars.  I dag blev det en massa regn och dunder och brak uppe i himlen, jag gillar inte de´ja´. Så är jag så glad för min matte är mycket piggare nu, hon har röntgat, och ska till läkaren i morgon och prata och få svar. Håll alla tummar och tassar ni har. I kväll ska vi ligga i lilla stugan igen, de´ä´så mysigt där. Matte har nyss tagit ett kvällsdopp i poolen hon.  Nu ska vi plocka undan lite dynor och sånt, och sedan goa lite. Ha´de´bra.


Så här fint kanon napp fick matte. Snyggt va.....


Kolla alltså, vilken fin boll jag fick. Med svenska flaggan åsså. De´ni, lite avis kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0