MYSIGA DAGAR.....

Ja, vet ni....Toravovven kom till mig på fredag fm, och så låg hon kvar här hos mig på natten. Jädrar i mig va´vi har haft roligt. Så har vi varit på långprommissar åsså, tur var väl de´för både Tora och jag var så bajsis, för vi hade ätit mycket mat. Vi byter alltid mat med varandra, godare mat den andra har. Ja, vi är rolig vi. På fredag kväll blev jag såååå trötter så jag knoppade in redan halv nio på kvällen, men Tora hon var ute till kl tio hon. Hon är ju större än mig hon. Hon väckte mig kl åtta på morgonen, så vi hade lite bus med matte i sängen. Matte kröp under täcket hon. Sedan sov jag vidare nån timme till. Fasen va slut ja´va´. Igår hade vi lika roligt, synd att det skulle regna så mycket, men det blev ju bättre på dagen. Jag tog en liten tupplur i solstolen ja´, och just då kom Toras matte Lena och hämtade Tora. Jag ville inte att Tora skulle åka hem, men dom skulle dra till stugan. Tora ÄLSKAR ju att åka bil, men de gör int ja´, jag HATAR de´. Men så på eftermiddagen så kom Carola och lilla Lisa hit, då blev det roligt igen. Jag åt kakor med Lisa, fast jag egentligen inte gillar de´. Så har matte badat i poolen idag, men det var inte så skönt, sa hon. nä, nu är det väl bäst att sova igen så ja orkar upp, det har ju blivit ny dag nu. Får se om det kommer nå tvåbenta småttingar och hälsar på. Hoppas......Nattinatti.

Kommentarer
Postat av: Fajer

men har du oxå haft en kompis hos dej, så kul.
Nitan har har varit hos mej i flera dagar.. Sååå skoj =)
Ha det så roligt med dom tvåbenta som ska komma..
Dom är oxå roliga kompisar =)
Puss Puss

2012-07-01 @ 23:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0