BARNKALAS IDAG........

Idag har jag varit på barnkalas med matte. Det var dom där tvåbenta tvillingarna som fyllde 8 år. Matte hade gjort mig så fin i rosa rosett, jag skämdes lite, men alla tyckte jag var söt. När vi kom till parkeringen, så släppte matte ut mig ut bilen, då sprang jag raka vägen till deras ingång, duktig ja´. Sedan lekte barnen frisering med mig, Lisa kammade mig och Nisse hade en låtsassax och klippte mig, kul vi hade. När vi skulle åka hem blev jag inte glad, måste ju åka bil igen. Men det gick bra det åsså. Nu är jag dyngtrötter. Så är jag så jädrans less på regnvädret varje dag. Ja´vill ha sol och varmt. Nu ska jag sussa en stund, men slänger in nåt kort från idag.


Nisse och Agnes som får blåsa ut ljusen en varsin gång.


Smaskig tårta dom hade, visst då....



Så här fin var jag på kalaset..

Tänk att Nils och Agnes varit så här liten, tur att dom blev stor, så dom kan leka och spela boll med mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0