GRATTIS MORMOR, 89 ÅR IDAG.

Idag fyller min mormor 89 år, de ni........slå de´om ni kan.  Fint väder på förmiddagen då matte drog i väg till Vretas på examen för 4 barnbarn, såna tvåbenta ni vet. Sedan var hon på fika nånstans, trodde aldrig hon skulle komma nån gång. Till slut kom hon, och det regnade så mycket att hon inte kunde ta sig till bilen. OK då.......
Sedan blev det ju fika och tårta här med lite främmande, det gillar ja, för alla vill klappa och prata med mig.
När alla dragit och vi hade ätit mat kom min TORAVOVVE, jädrar va´gla´jag blev. Vi var ute och busade lite innan regnet kom igen. Nu vill jag ha SOL.  Just nu är jag dyngblöt för husse och jag har varit på prommis. Matte torkade bort det värsta. Ska krypa ner under filten nu jag, blir lite fryssen när man blir blöt.
Hej på er så länge.


             GRATTIS min mormor.


Kommentarer
Postat av: Fajer

Japp, det kan jag slå =) min mormor är 91 år.. =)

men GRATTIS till din mormor i alla fall...

2012-06-13 @ 22:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0