HEJ IGEN....

Börjar med att säga USCH för vädret, jag gillar inte regn ja´, man blir ju så blöt.  Men igår var det soligt, och det bästa av allt, en liten Nissepojke kom och sov med mig. Vi spelade fotboll och busade. Så hjälpte vi matte att rensa lite land. Sedan kom hela familjen och hälsade på och hämtade Nisse. Vi hade smaskigt och åt korv med bröd ute.  Nu har det väl lugnat ner sig lite, för matte har haft lite stressigt ett tag med MASSA födelsedagar, studentfirande, och idag var hon iväg och jagade present till mormor som fyller 89 år på onsdag. De´blir mysigt de´. Vet ni va´som hände idag då? Jo, Sanna kom till mig, och då hade vi lite bus ute på gräsmattan. Hon ska sova med mig i natt, JIIIPPPPIIII.  Nu vill matte gosa lite med mig.  Vi höres......


Sanna och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0