HEJ PÅ ER ALLA............

Ja, då är det en ny dag som blivit sovdags. Har mest legat ute idag igen, som vanligt. Idag har matte varit borta flera gånger, å de gillar inte jag. Först stack hon iväg med bilen, så fixade hon mat till mommo och moffa, sedan tog hon cykeln och drog till frissan, å int för att ja vet va´de´ä´fö´nåt, men hon kom hem och hade cyklat så fort så håret hade blåst av. vet ni va.....jag tyckte matte var finare med hår på huvudet.  Tänk om jag skulle till frissan och klippa bort det mesta, inget kul alls. Uscha va fästingar det är nu. Matte tog tre på mig i går, så idag har hon köpt nå fästingdroppar som hon ska droppa på mig, smart va. Nu är det ju sova som gäller säger matte.

Så här JÄTTEÄCKLIG är dom , fästingarna.


Matte fotade mig nu ikväll när jag var ut på sista pinksvängen. Fin GOVOVVE, säger matte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0