GLAD PÅSK

voffvoff, ska skriva några rader och önska er en Glad Påsk, idag har jag fått ett påskägg av matte, det var massa lördags godis. Undrar om Rut fått nåt då, Men hon kan ju få smaka av mig. Så har jag skickat påsk kort till Tora, Rut och Elsa.Så kom Agnes, Nils och Lisa till mig idag, ååååååå va söta dom var med halsduk på huvudet och ett förkläde, och så hade dom olika färger i ansiktet. Konstigt va`.  Vet ni va´jag fick av Agnes då?  Ett rosa underlägg till min matskål, som hon hade gjort på öppna förskolan. Åsså var jag in till mormor och morfar i går och matte satt på mig en halsduk  (med kycklingar på ) på huvudet, typ. ÅÅÅÅÅ Matte då.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0