Godmorgon

I dag är jag uppe med tuppen. Matte väckte mig kl 7. Brukar få sova till halv åtta annars. Vi är ensam hemma för husse har dragit till hälsingland igår och kommer hem på söndag. Skönt sa matte, för då får hon gosa med mig hur mycket hon vill. Husse tycker att hon skämmer bort mig med pussar och kramar. Men jag tycker åsså om att gosa. Så det så. I dag ska vi väl bara vara hemma, men i mörra så ska vi på nåt där jag ska lära mig en massa saker. Det kan jag ändå. Det hette visst hundkurs , typ. Nu har jag varit ut och gjort toalettbesök, och allt är frid och fröjd. Behöver inte borsta tandarna nu, för jag är sväld i munnen. Har tappat tra tänder, och den fjärde är på G. Den sitter hur löst som helst. Matte spar dom. Hon spar ju allt, säger husse, Konstigt nog inte bajspåsarna. Ska snart sticka in till mormor och morfar och få lite kalvsylta. Förresten så blev jag 5 månader i onsdags, och då fick jag åsså kalvsylta. Smaskens det.

Nu ska jag ut. puss puss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0