myspys

Voffs voffs på er, Vill bara skriva och tala om vilken härlig söndag och måndag jag haft. I söndags var jag ute och lekte hela dagen, och så var ju dom tvåbenta sakerna hemma hos mig och lekte. Sedan på em. så blev det en överraskning......... TORA kom och busade, men hon tycker nog att jag är jobbig, men kul.  Vi fikade ute åsså med Lasse Och Lena. Men resten av kvällen låg jag i mattes fotölj och snarkade.

Och igår gick jag ut kl 9 och var ute till kl sex.  Spelade boll med barnen. Solen sken och det var så varmt, gillar det. Visar några bilder från helgen så får ni se va mysigt jag hade. 

Slaskiga pussar Ziiri


Kommentarer
Postat av: maria

oj vad stor hon har blivit! Hon är så lik Wilma tycker jag! söt som socker alltså :)

2009-04-07 @ 21:16:39
URL: http://myranmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0