Trött liten vovve.

Hej, nu var det några dagar sen jag tassade på tangentbordet. Har väl inte hänt så mycket mer än det vanliga, ute hela dagar, solar leker in till mormor och morfar en sväng. Matte är inte på bra humör, hon är trött och slut,  tycker att allt är jobbigt. Men mig är hon inte trött på, nej, hon säger att jag är det bästa som hänt henne, och vi kan sitta, ligga och gosa och prata om allt. Vi har hemlisar vi. Tur att jag har dig, lillstumpan brukar hon säga. I dag har jag åkt dumbilen, i buren. Vi var iväg och köpte blommor till gravarna, sedan till Skogskyrkogården och planterade, då fick jag hoppa ur, sedan i väg till Valbo kyrka, och då fick jag åsså hoppa ur, bra att träna i och ur sa matte. Jag är bara lite rädd nu. Innan vi åkte hem så fick jag kolla på STORA fyrbenta saker som lät ...gnäggg,gnägg. En var brun, en annan var vit osv. Konstiga saker var det,  Nu ska matte och jag krypa ner i sängen och kramas lite, eller mycket. Matte tycker jag är ssssååååååå mysig.

Höres.


Kommentarer
Postat av: rut

tjenixen..



fy så trist det var i Ockelbo..fanns inget att göra så jag åkte hem igen..

Fundera på att komma ner i morgon till dig, för jag kan ju låna din bur om jag blir bråkig säger matte..bråkig???



akta dig för smällarna i morgon, bli inte rädd för det är inte farlig..

pussisar

2009-04-29 @ 23:12:36
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: carola

veckas blogg

http://mammacarola.blogg.se/category/veckans-blogg.html

2009-04-30 @ 08:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0