LÖRDAG

Dåligt väder, regn och regn. Det var synd om husse och matte som hade fisketävling men alla som bor i Slålbacka. Men matte kämpade på och så kom hon tvåa i damernas, bra va. min matte gillar att fiska och hon är faktiskt dutti hon, så de så. Ni skulle sett mig hur jag såg ut,  ja va dyngsur ja, för jag ville ju vara på bryggan med matte ja, men hon satt upp ett parasoll  till mig som jag kunde ligga under.  På eftermiddagen drog vi ut en stund i båten igen och förstås kom det en regnskur då åsså, men vi drog hem och vi lade oss och vilade en stund, för kl sex på kvällen var det fest vid dansbanan med prisutdelning och lite att äta, jag fick åsså vara med.  men jag somnade av för jag var trött. Hade sprungit och lekt med Sally en stund i da´igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0