Regn och regn.

Hallå där, uscha  va´ de´ ä tråkigt väder idag.Inte kul , jag vill ju vara ute hela dagarna och leka, men idag har jag mest varit inne. En sak var bra idag, Matte har varit hemma HELA DAGEN med mig! Hon brukar ju åka iväg en sväng nästan varje dag, åsså säger hon....lilla gumman, matte kommer snart, men jag tycker det känns som hon är borta flera veckor.
Hoppas det inte blir regn i mörra, för då kommer Tora vovven till mig, och hon ska vara kvar till söndag kväll, de ni.....
undrar om hon törs sova borta, men hon får väl ligga i min korg, för jag sover ju med matte fortfarande jag, bara inte Tora skrattar åt mig då. Men hon är så snäll hon så hon bryr sig nog inte. Jag längtar tills hon kommer. Vi ska leka och busa vi.  Ska lägga in några kort, sedan ska jag krypa ner till min egen lilla matte.
Pusspuss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en fin helg med Tora, gullis.

2009-06-05 @ 00:32:04
Postat av: sara

Hejsan, allt bra med dig idag? :)

2009-06-05 @ 10:01:56
URL: http://hhejfffulast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0