VOV VOV

Tjenare, det gick BRA hos veterinären, jag skriver mer senare, måste sussa en stund nu,  men ville bara tala om för Rut att dom rakade mig lite på ena tassen, åsså gjorde det lite ont, men matte höll i mig jättehårt och jag kramade henne ,och sedan  fick plåster på ena tassen, jag var så duktig sa dom så jag fick välja vilken färg på plåstret, å då tog jag grönt med fjärilar på. Det såg ut som sommar sa matte, men va ä de´. Matte sa att då får man bada ute i vatten som heter sjö, åsså får man åka båt på vattnet, de ni. Husse och matte ska köpa en flytväst åt mig, va de nu ä. lägger in lite bilder senare. Natti natti en stund.

Blöta pussar från Ziiri

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte har då jag fått något fint plåster när jag varit där:(..Ändå var jag så duktig sist, dom rakade mig och skrapade massa..gjorde ont men jag sa inget..är ju tuff jag..

Puss och go natt..mamma carola ska sätta in kort i morgon så vi får se ditt fina plåster

2009-03-11 @ 21:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0