GOTT NYTT ÅR.......2011

Hej, ja nu är det slut på julen, och så blir det ett nytt år. Konstigt va?. Juken gick bra, men matte var helt slut av all stress. Tur att Carola och hennes familj kom och hjälpte matte med maten.  Morfar var dålig. Men vi åt mat tillsammans alla ändå.  Senare på kvällen så drog dom hemåt. Matte, husse och jag var nere hos mormor och morfar till nattpatrullen kom. Sedan var vi ute och skottade lite snö och jag sprang upp och ner i stora snöhögen. Kul de. Så fick jag ju paket av tomten åsså. Ben och leksaker. Resten av veckan har jag mest varit ure i snön och så sovit. Man blir ju trötter efter julen. Visst då?  Nu ska jag sova med matte. 
GOTT NYTT ÅR på er.




 Matte och jag...


Kommentarer
Postat av: Agge

Gott nytt år på er ...hoppas att du inte blir så rädd för alla smällare. Det borde vara förbjudet med sånt...mina katter tycker inte om det.....kramar

2010-12-31 @ 11:21:45
Postat av: agge

hej ziiri. hoppas vi kan leka någon dag

2011-01-05 @ 14:15:23
URL: http://aggesdagbok.blogg.se/
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

ska vi slå ögona i kors och sova?! :)

låter som en bra idé GODNATT! (a'

2011-01-07 @ 03:57:06
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0