JUL, JUL, JUL, JUL.......

Hej, om en timme är det julafton. Äntligen är matte klar med all städning och matlagning. Varit stressigt idag åsså, och jag vill inte vara ute. Fy fasen va kallt de är.  Vet ni, Tora vovven skulle ju komma till mig idag, men tror ni hon kom?................NEJ, Toras husse glömde ta med henne hit, jag som sprungit in och ut och suttit och väntat. Matte sa ju "Tora kommer snart."  Jag bidde lite ledsen då, men jag fick busa lite med Toras husse. Så fick han ta hem julklappen till Tora. Dom skulle komma en dag efter jul, när det inte är så kallt. Idag gick matte och ner till Zoo och då fick jag välja julklapp själv. Det bidde ett stort märgben och en rosa pipgrej. Det var mormor och morfar som ville köpa nåt till mig. Jag ska få det i morgon på förmiddagen. Jag längtar. Så kommer ju Carola med hala famoljen och äter mat med oss, sedan får jag nog busa med barnen. Bäst att sova nu så jag blir pigg i morgon. Nattinatti på er. Ha en riktig GOD JUL. De ska ja´ha.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0