KUL I SNÖN..

Ja, idag har jag varit ute i snön och lekt nästan hela dagen. Bara in lite då och då och tina upp fossingarna med alla isklumpar mellan trampdynorna. Matte hjälper mig med en handduk. Sedan är det full fart ut igen. Fasen va´kul de´ä`. Mycket nysnö som yr runt öronen på mig.  Så springer jag med min kära boll upp och ner i snöhögen. Så kastar matte bollen så jag får springa jättemycket. Nu ikväll har jag sovit så skönt i mattes säng.
Hon lovade att lägga sig tidigt med mig, men hon glömde visst.  Men gör inget. Nu ska ni få några bilder från idag när jag hade bus i snön.  Ha de bra.






 Fasen åsså, ska det börja snöa igen, typiskt.....


 Bus med bollen i snöhögen. Kul i kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0