SNART JUL IGEN.................

men nästa fredag den här tiden så är julen över, säger matte. All jäkt och stress slut. Matte hoppas få sova lite i mellandagarna. Så har hon fått erbjudande att få åka bort tre dagar i början på februari och vila upp sig, bara få vara. Men hon vet ju int, hon kan ju int vara ifrån mig.  I onsdags tog matte och jag en prommis till veterinären och jag fick en spruta mot kennelhosta, de´gjorde inte nå ont, och i går var vi till zoo och klippte mina klor, och så kom vi hem med ett nytt akvarium. Det blev en dyr kloklippning de´.  Spela roll då!!! Idag har det varit nästan +-0 grader ute, och de gillar jag. Få springa och busa i snöhögarna.  Ikväll har vi varit nere hos mormor och morfar å eldat i öppna spisen, det blir så varmt och skönt då. Nu ska matte och jag snart hopp i säng. men hon ska ju sitta vid datorn varje natt, hinner int på dagarna säger hon. I morgon ska vi städa lite och plocka fram julsaker. Just ja..... i dag var Toravovvens husse hit, å vet ni va´han sa?????? Jo Tora skulle komma till mig kvällen före julafton, de blir bra de´, få busa lite. Jag måste nog köpa nåt till henne då ja`. Få se va´de´kan bli.   Nä, nu blir de sova. Visar fina kort matte har gjort på mig.  Natti...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0