Vilken vecka det har varit...

Det började i måndags då tvillingarna kom hit. Vi var ute och lekte i snön hala dagen, När vi frös så gick vi in och kollade på en film, och jag fick ligga i soffan mellan dom. Jag somnade av en liten stund. Sedan var det ut igen , efter maten,och åka lite pulka och busa innan dom skulle åka hem. Sedan sov jag skönt hela natten, och sov till klockan elva på tisdag förmiddag, och då kom Lasse med Tora vovven igen. Då ni... då blev det helröj ute i snön. vi hade så kul så kul. Ja jag ville att Tora vovven skulle stanna kvar många dagar. Men när dom åkte hem sa Toras husse " Tora kommer till dig på torsdag ", ååååååååååå va långt det är till torsdag då.   Igår var jag mest inne hos mormor och morfar och låg i finsoffan framför öppna spisen och myste.

I dag kom stora dagen.... då Tora kom. Matte åkte till Forsbacka och hämtade henne kl tio. Då blev jag alldeles vild och hoppade på Tora och  ja, jag vet inte, blev bara såååå lycklig. Vi lekte ute i  1½ timme  innan vi gick in och fick mat. Sedan smög vi iväg in till mormor och morfar och fick lite gotta. Matte och husse trodde att vi låg uppe i mattes säng och sov. Sedan var vi ute och busade en stund till innan vi fick gå på en långprommis på drygt en timme. Vi gick runt Åbyfors och gick över gamla bron, det var lite läskigt tyckte jag.  Sedan var vi ute och lekte flera gånger till innan Toras matte kom kl fem och hämtade henne.  Jag blev ledsen när hon åkte, men matte sa att hon snart skulle komma till mig igen. Nu måste jag sova igen, har nyss varit ut och gjort ifrån mig. Skönt de.  Natti natti på er.


 Visst är vi fina då????


 Vi har så kul vi.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0