Glad och trötter.

VOFF VOFF, ja idag har jag mest legat i solstolen igen, utom när hemtjänst tjejerna kommer. Då måste ju jag fram och hälsa på dom. Jag gillar dom ja´. Men sedan blev jag lite ledsen, för Matte drog iväg och var borta över två timmar. Det gillar int jag. Men desto gladare när hon ÄNTLIGEN kommer. Känns som hon varit borta flera dagar.  Sedan kom Diddi och hade med sig Petter, han som är lite vovverädd, men efter i kväll är han int rädd längre. Vi blev kompisar vi. Jag gillar han. Petters pappa fixade med bilen och Petter lekte med mig. Sedan kom Lasse med Tora vovven. Som jag längtat idag. Toras husse fixade åsså med bilen, så då hade jag två kompisar här, int varje dag de`.  Men nu är det godnatt.


 Mysigt jag har.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0