Hej hej.

I dag har det varit fint väder, så jag kunnat vara ute hela dagen. Varit med Matte och pysslat lite i växthuset.  Så åkte Matte i väg och hjälpte gamlingarna att spela bingo, då blev jag lessen, men Husse var hemma, men det är ju int matte de´.Desto gladare när hon kom hem. Då blev det ett riktigt pusskalas, ni skulle bara se. Sedan har jag följt Matte var hon än varit, så nu är jag ganska så trött i mina små fossingar. I morgon ska hon plantera ut massa asterplant ( va de´nu är, nå blommor tror ja`) och då får väl jag int va´med, jag som är så duktig att gräva. Konstig hon ibland. Men hon är ju bara bakom garaget, så jag ser ju henne hela tiden. När det blir kaffepaus med mormor och morfar kommer hon ju ner så jag får gosa. Jag gillar min Matte ja`, så de´så.
Nu är det sovdags för länge sedan.  Nattinatti. Ha de bra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

SÖTNOS, Massa pussar till dig, och till matte förstås.

2010-06-21 @ 10:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0