SOMMAR, SOMMAR OCH SOL..................

det gillar jag. Nu var det ett tag sedan igen, men som ni vet så har ju Matte inte så mycket tid över att hjälpa mig att skriva, hon har ju två hushåll att sköta plus allt annat, men hoppas det blir bättre snart. jag ligger mest ute i min solstol på dagarna, men hinner även med att leka och busa lite. Jag brukar ju hjälpa Matte i hennes blomland, hon tycker att jag är så fin när jag sitter bland blommorna. En dag fick jag följa med hem till mina tvåbenta kompisar, dom fyllde 6 år, så sov Sanna här med matte och mig förra helgen när Husse var i stugan. Då hade vi myspys. Jag sov med Sanna på nätterna ja´, annars så sover ju jag med Matte. Husse och Matte har lovat mig att vi snart ska åka till stugan och jag ska få åka BÅT, jag längtar. ( Bara Matte får lite avlastning ) Men det värsta är, att jag måste ju åka Bil för att komma dit, det gillar jag inte. VILL INTE åka bil. Vet ni, en dag förra veckan så brakade det loss uppe i himlen, det small och dundrade och så blixtrade det jättemycket, och ÖSREGNADE och HAGLADE. Jag blev rädd ja`. I dag har det varit jättevarmt och soligt, men nu i kväll blev det regn. Nu ska jag sova så jag blir pigg i morgon. Det blev ett lite hattigt inlägg, men får väl skriva bättre nästa gång. Nattinatti.


 Här ligger jag i Mattes blomland.




 Så här såg det ut när hagelskuren kom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0