VA´ GLA´ JA´ VA´ I MORSE..........

Solen sken, men det blåste hårt. Jag låg ute i solstolen som vanligt och väntade in Hemtjänst tjejerna. Min Idol kom idag, å fasen i mig va gla ja bidde. Sedan var det fikafrämmande hos mormor på eftermiddagen. Sanna kom till oss. Då blir jag glader. När klockan blev sex, så började det att regna. Usch och fy.Just nu vräker det ner. Matte sitter och leker med bilder på datorn. Får se va´det blir. I morgon så kommer det fölk från ledsagarservise hit och ska vara med gamlingarna några timmar på måndag och torsdag. Så kanske vi kan dra iväg till stugan en dag, skulle vara helt lugnt de. Bara att hoppas. Nu har Matte slutat jobba på Furugården med Väntjänsten, så nu ska hon inte dra iväg varje onsdag heller. Det tycker jag ska bli skönt. Nu ska jag sussa. Nattinatti.


 Mattes lilla Gobit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0