HEJ SVEJS PÅ ER.....

Ska skriva ner några rader. Jag har varit så trötter hela veckan och mest bara legat och sovit. Så är jag skendräktig säger Matte, va´de´nu ä´, för jag vill bara gömma mina saker, bädda i sängarna, ligga i knä och gosa med matte, gosa med matte när vi ska sova. Ja, jag ligger uppe vid halsen på henne hela nätter. Äter inte, ut och slå en pink på dagen, vill inte ut på promenad på kvällen. Så springer jag runt med mina valpar (leksaker) överallt och gnäller. Fick ett stort fint märgben när jag fyllde år, men det gick jag ut och grävde ner i snön, men hämtade in det idag. Bättre idag. Så har det varit lite stressigt den här veckan igen, många som fyllt år, så har matte varit inne hos mormor och morfar och hjälpt till med gardiner m.m. Igår kom carola med barnen, å dom var ute och lekte i snön, men jag låg nerbäddad på altan jag. Dom gjorde snögubbar och fina lyktor som vi tände på kvällen. I morgon fyller mattes storpojk år, så då ska hon väl dit och gratta. Ojojoj, måste hon gratta alla som fyller, eller.....jag vill att hon ska vara hemma med mig. Nu ska jag sova igen, hoppas Matte är trött åsså.

Den här ful - snygga snögubben gjorde Carola och barnen hemma hos mig, haha


 Den här gjorde dom hemma hos sig.


Det här är min go Lotta när hon fyllde 14 år i torsdags, visst är hon fin då?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0