ÄNTLIGEN TÖVÄDER.................

Ja, så har ju matte fyllt klart då, Jösses vilken lång dag det blev. Matte stod ju i köket hela dagen, och sedan när det ramlade in en massa tvåbenta saker, så blev det fullt i rummet, där matte fixat långbord. Synd bara att inte Lasse tog med sig Toravovven. Ni skulle bara höra hur det lät när nästan alla skulle prata på samma gång. Jag gick upp till barnen en trappa upp jag, där var det lite lugnare. Dom satt och kollade på fiskarna som simmade runt i akvariet. Spännande de´. Efter mat, fika, chips, godis och en massa annat började dom dra hemåt. Då var matte ganska trötter. Vi somnade fort kan jag lova.  Dagen efter skulle ju matte till en liten tvåbent sak och gratta. Hon fyllde ju två år och heter Lisa. Jag brukar pussa lite på henne jag. Så har hon ju napp som jag vill smutta på lite.
Idag har matte och jag varit ute jättelänge och lekt i snön. Det var ju +4 grader och solen tittade fram. Skönt då. Vi busade med bollen och sprang upp och ner i snöhögen. Så när vi kom in så slocknade jag bums. Skönt. Sedan var husse och jag på en prommis. Men nu ska vi sova igen. Ha de bra. Kommer några bilder från idag.


Men matte, vilka konstiga djur......



 Måste få pussa på dig lite...eller.......


Du din lilla bock där, du var ju ganska så söt.....


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

nu börjar det äntligen bli varmt, plus grader idag ju! :o

2011-01-10 @ 02:37:19
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0