GRATTIS MIN MATTE..................................






Vet ni va´som händer ida´då.  Jo min matte fyller 65 år. Då blir man pensionär säger hon, och då behöver man int jobba. Det ska bli kul att se. Min matte jobbar ju jämt, fast hemma. Hoppas hon får mer tid att ligga och gosa med mig. Jag tror de. Jag har inte skrivit sen nyår, men matte har varot dålig, så hon har inte orkat med nån data. Hoppas hon är bättre nu, för ikväll kommer det visst många hit. Husse och matte har vänt upp och ner på hela rummet. Flyttat soffa, bord, fotöljer. In med andra bord och massa stolar  Ljusstakar på bord. Diskat massa porslin, ja, jag vet inte allt. Ett jädrans spring på dom iallafall. När vi vaknar ska hon pyssla med nå ätbart, och det tar väl halva dan´. Ett är ju bra, det kommer några tvåbenta småttingar åsså. Kul de. Nu måste jag sova så jag är pigg när matte vaknar. Då ska hon få världens slaskigaste puss av mig. Förresten hon ska få en nu åsså.
Ha de´bra.


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

ska vi slå ögona i kors och sova?! :)

låter som en bra idé GODNATT! (a'

2011-01-07 @ 03:57:25
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Fajer med matte

Stort Grattis till matte.

2011-01-07 @ 15:15:15
Postat av: Marina

Grattis på födelsedagen Ingrid

2011-01-07 @ 16:34:53
Postat av: carola

visst hade vi det trevligt igår ziiri.

Din matte kan fylla år oftare, eller ha fetst oftare.

Gick ju bra med alltihop.

Förstår om du var trött idag:)

2011-01-08 @ 21:06:34
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0