HEJ PÅ ER IGEN..........

Nu var det snart en vecka sen jag skrev. Har varit en jobbig vecka för matte, så hon har inte haft tid att hjälpa mig. Min moffa har varit dålig, så matte har varit inne hos mormor och morfar så mycket. Men vi har varit ute och busat lite i snön mellan varven. Så har matte hållit på med att städa undan julen inne hos oss och hos mormor och morfar. Städat på båda ställen. Jag tycker synd att hon inte kan få nån hjälp av någon, för hon blir så trötter. Moffa var in på sjukhuset i tisdags, han blev så dålig, och då kom en stor tut-tut bil och hämtade han, och dom som körde tut-tut bilen var så snäll. Dom lyfte över moffa på en säng, så han fick ligga i bilen och vila. Smart va. Jag pussade moffa i hela ansiktet innan dom drog iväg. Jag fick göra det. Sedan så tyckte jag synd om mormor som skulle ligga och vila ensam hela dagen, så jag sov med mormor ja´.  Matte passade på att dammsuga och torka alla golv när vi sov.  I går kväll var moffa jättedålig igen, så vi var hos dom till halv elva på kvällen, och ikväll satt vi där till halv tio. Matte är helt slut. Hon är så trött så hon inte kan sova på natten. Men jag , ja sover ja´. Nu är hon så trötter så hon håller på att somna vid datorn. Så vi får väl hopp i säng nu vi.  Nattinatti på er.











Kommentarer
Postat av: Fajer o matte

va tråkigt med din moffa. =( o stackars matte..

Hoppas moffa blir bättre snart..

2011-01-14 @ 23:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0