LÄNGTAR TILL VÅR.....

Ja  det gör jag faktiskt.  Igår och idag tog matte och jag en långprommis i det soliga vädret.  Det luktar så gott, och så blir jag varm av solen. Vet ni va´ja´mest längtar till............................ jo min solstol förstås. Snart dags för matte att ställa ut den i solen på dagarna så jag får ligga och mysa lite. Idag gick vi runt Åbyfors och gamla bron, men det var svinhalkigt, så matte var så rädd. Så träffade jag 3 stycken vovvs idag, och dom var så snälla allihop, behövde inte vara rädd. men jag slängde ändå omkull mig , för jag visste ju int. Fick pussar åsså.  vi kom hem halv tre och jag busade en stund ute med bollen, sedan somnade jag och sov till klockan var sex. Då var det mörkt ute, men husse och jag tog en prommis ändå. Nu ska vi gå ner till mormor och morfar och grilla lite korv. Smaskens det. Höres.


 Nora och jag vilar i en varsin solstol, Nora fick låna min. Snäll jag. Men synd att Nora bor i himlen nu.


Vid Åbyforsbron.


Åbyfors, vackert eller hur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0