HEJ SVEJS PÅ ER..... I REGNVÄDRET...

Uscha va tråkigt väder.  Ja inte bara vädret är dåligt, min moffa är ju dålig åsså så han är kvar på sjukhuset än. Int så kul de´. Hoppas han blir bra snart, jag vill att han ska komma hem, NU. I dag har jag bara legat ute i solstolen en stund för det var lite dåligt väder och så blåsigt, och i går var det värre, riktig storm. Men matte hon tvättar och hänger ut varje dag och får torrt. Hon tycker det är så härligt säger hon. I dag har hon varit borta från klockan ett till klockan sex i kväll, å de´gillar int ja´, vill ha matte hemma. Hon var och grattat min Sanna ( mattes barnbarn ) som fyllde 20 år idag. Jag fick vara hemma med husse ja´, å så hade matte avlastning så det var en tjej här. Men jag var så dyngtrötter ja, å kan ju int sova när matte är borta.  Matte å jag sitter varje kväll nere hos mormor till nattpatrullen kommer klockan tio, å då brukar ja´sova en stund. I kväll var det en kille i nattpatrullen som ja´gillar, å han gillar mig. Fasen va´gla´jag blev. Vi brukar pussas vi. Ja, jag gillar ju alla som kommer för dom pratar alltid med mig och klappar mig. De ä´mysigt de, så sover man så skönt sedan, å de ska jag göra nu. I morgon lovade matte att vara hemma med mig.  Nattinatti.


 GRATTIS min SANNA på 20 årsdagen.  PUSS PUSS.  NYKLIPPT OCH FIN.


 Hoppas du fick en bra dag. Matte sa det, och du fick mycket fina presenter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0