SOL HELA DAGEN......

och då fattar ni väl va´ja´gjort... Just de´... legat ute i solstolen HELA dagen. Matte satt med mig en stund åsså. Vi hade premiärfika ute med mormor. Mysigt de´. I går var det ett jädrans väder. Snö och blåst hela dagen. Så var det blötsnö, å då bidde jag så blöt och kall. Matte hade avlastning i går igen, så då passade vi på att sove en stund före maten.
Idag när jag låg ute, så kom LillNisse och hälsade på. Vi satt i min stol båda två och hade myspys.  Å så kom det en liten knubb vovve till mig, som heter Abbe. Då fick vi springa och busa en stund.  Nu i kväll har matte och jag som vanligt varit hos mormor tills nattpatrullen kom. I morgon ska matte in till moffa på sjukhuset igen, för igår fick hon inte komma in där för vinterkräksjukan. Men i morgon går det bra. Då skulle Carola och lilla Lisa komma till mormor och mig. De blir kul dä´. Nu måste vi sova, men det är svårt de´, för matte bara hostar och hostar. Men får försöka i alla fall. Slaskiga pussar......
Slänger in nån bild från idag.






 Lite bus i sängen med min gosefilt innan sovtajm.


 Kul att busa lite med matte i sängen ju...


Kommentarer
Postat av: FowZie - Felicia Aulén

Delta i stjärnjakten du med! Visst du vinner inte några tillfredsställelser, men kanske något du kan glädja sig åt!

- läs mer på bloggen! :)

2011-03-20 @ 12:58:52
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0