JAG ÄR JÄTTELEDSEN...............

Min kära moffa har somnat in, och jag får inte träffa han nå mer. Först var mommo och moffa på avlastning 10 dagar, och det tyckte jag var jobbigt. Så kom dom hem och var hemma några dagar och moffa blev dålig. Farbror doktor och min sköterska kom och dom ringde till tut tut. Moffa åkte med dom, och matte fick panik. Va göra med mommo då? Hon ringde dit dom var på avlastning och fick komma dit med mommo på en gång, och blir kvar minst 2 veckor till. Det blev så tomt och konstigt då. Det var i fredags. På lördag var han dålig, på söndag lite bättre.  Då blev vi glad. Så ringer dom på söndag kväll och säger att moffa har somnat in. Jag blev så ledsen då. Matte åkte dit igen hon. Så igår satt matte i telefon HELA dagen nästa, och det fortsatte idag. Sedan har vi gjort ren alla moffas rullstolar ( 3 ) rullatorer, stålift, hissllift, duschstol, toastol, säng, stativ till säng, alla olika bälten m.m  Det kommer nån gubbe och hämtar allt i morgon. Då blir det ännu tommare här. Matte och jag har varit inne hos mommo och moffa och städat lite och frostat av kylskåp bl.a. Nu ska vi kolla lite TV tror jag.
 
Min moffa och jag...
 
Så här ledsen är jag. Jag längtar efter min moffa. Hoppas att du har det bra, och slipper ha ont. SOV GOTT. LOVE YOU.

Kommentarer
Postat av: Fajer

Men så tråkigt =(
Förstår att ni är ledsna nu.
Sänder en tanke till moffa
och
Många kramar till dej o din matte..
KRAM / Fajer med matte

Svar: Hej Fajer. Tack för att du tänker på mig och matte. Det var länge sedan som jag skrev till dig, matte har försökt, men ej funkat. Har ej gått att lägga in bilder, dom blivit så konstiga. Hoppas att det är bra med dig och matte. Vi brukar kolla på din blogg och jag ser att du är både duktig och lite busig. Längtar du till jul. Har du mycket snö åså, vi har massor. Idag har det snöat igen, och matte blir så lessen då. Hon orkar inte med mera snö. Jag tycker det är skitakul att hoppa i snödrivorna. Du får ha en riktigt God Jul och Gott Nytt År. Hälsa matte. Slaskiga pussar till dig.
Ziiri

2012-08-28 @ 22:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0