ÄNTLIGEN SNÖ............

Ja, jag gillar snö ja´. Idag har jag varit ute och lekt och busat i snön med matte. Hon kastar bollen upp i snöhögen, och jag dyker ner och hämtar den. Så jädrans roligt, åsså var det så skönt ute med plusgrader.
Å vet ni. På tisdag ska matte och jag dra till stugan ( husse redan där då ) och då ska jag röja runt i skogen och på isen. Men matte orolig för isen hon, men husse säger att det är ingen fara.  Hoppas att vi ska sova över, men tror int att matte vill de´, men då kan hon och jag åka hem, och dra dit nästa dag åsså. Smart va´. Matte ska ju ha semester nästa vecka. Mommo och moffa ska iväg på nåt ställe, så matte har lite avlastning. Hon behöver de´. Nu ska nog vi hoppa i säng tror jag.  Natti natti på er. Slänger in nåt kort från idag.


Kolla va´snöig ja´är, Blir så när jag dyker ner i snöhögen. Mysigt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0