REGN, REGN OCH ÅTER REGN....

Blir sååååååless på det här vädret, uscha...Blir bannad.


Kommentarer
Postat av: Fajer

haha, vilken härlig bild på dej ziiri, man ser ju riktigt hur förgrymmad du är på vädret.. =) så sööt. ;)

Ja visst är det tråkigt med detta regnande.. man blir så blöt när man varit ute på promenaderna o sen skriker dom --DU ÄR BLÖT!! När man kommer o vill mysa i soffan eller nåt.. suck



fina blommor du har där, min matte har inte haft nån lust att sätta så mycket blommor än.. synd det, för jag tycker att det är rätt så roligt när hon är ute o pysslar o så brukar jag få hjälpa till o bära lite lätta krukor o sånt som jag kan bära..

Vi får hoppas att det snart blir annat väder.. framförallt så att matte kan bli lite piggare.. =)

Ha det gott ziiri.. puss puss..

2012-06-18 @ 23:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0