GOD JUL PÅ ER ALLA......

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fajer

God fortsättning på julen Ziiri.. har du också fått fota dig med en sån där fånig mössa på huvet? Ja vad gör man inte för dom där mattarna :o) Bara dom är glada så..

Svar: Tjena på dig, God fortsättning du också. Nu var det länge sedan jag och matte skrev på bloggen, Hon har ju varit så rasslig. Men hon orkar sitta och sticka, virka och sy hela nätter, konstig dom där mattarna ibland, men det bästa som finns. Jag gillar när matte kommer med kameran och sätter nåt på mig, för efteråt får jag lite gotta. Var du rädd för smällarna på nyår. det gick riktigt bra tycker jag. Förr var jag skiträdd. Mera rädd för åska jag. Nu ska vi snart ta en prommis i skitvädret. Jag vill ha lite vit, fin snö att busa i. Imorgon fyller matte år, ganska många faktiskt, så då ska hon få en riktig slakig puss mitt på mun, då blir hon glad. Hoppas det är bra med dig. Hälsa matte.Ppussipuss på nosen.
Ziiri

2013-12-25 @ 19:04:05
URL: http://tsjytsjy.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0